Nurafrina


Alhamdulillah!
Thursday, December 20 | 10:14 PM
Assalamualaikum Earthlings!

200137_399058753512307_2079991258_n_large

Okay, result PMR keluar jugak akhirnya.  Time nak ambik result semalam rushing gila. Pagi tu dekat hospital lagi. Eh, hospital? Yep, hari tu 4 hari kena tahad duduk wad. Mula-mula tu demam biasa je then sampai seminggu tak kebah, pergi check doktor, rupanya sampai tahap denggi. Masuk hospital tengah malam pulak tu. Kesian mama this week. Time dekat hospital hari tu tidur sekatil dengan mama. How sweet kan kitaorang? Sampaikan aku nak pergi toilet and pakai baju pun, semua kena minta tolong mama. Semuanyaaaaaaaaa mama mama mamaaaaaaa. K, lafchiuuuu :* Eh lupa nak selit. Papa pun datang hospital tau. Pagi tu mama send mesej kat dia, terus dia rushing pergi hospital. Terkejut cheq malam tu dia datang. Tak sunyi duduk hospital sebab orang dtg melawat sedia. Thanks korang :')

Oh kejap! Time stay hospital hari tu memang aku bawak phone tapi saja biar phone dalam beg. Malas nak tengok. Sekali bila buka semalam, ramai yg send goodluck for the results. 

Back to the topic, pagi tu aku masih ada dekat KMC. Pukul 10 baru rushing nak balik, nak iron baju. Aku ambik result lewat sikit lah dari diorang semalam. Sampai-sampai je nampak Ainn dulu. Tahniah sebab dapat 7A :) Dia yg bawak aku jumpa cikgu, ambik slip. Kasi show off sikit sama cikgu kata aku still tak check out hospital. Berpeluh nak turun padang ambik result walaupun result tak gempak  Aku cuma nak jumpa kawan-kawan aku je. Alhamdulillah, we olls punya result cemerlang. Memuaskan la jugak walaupun 7 orang je yg dpt 8A. Tapi yang lain pun berlambak A. Tahniah korang 

Balik rumah tu Afruz terus call. K, result dia sama dengan aku. 6A 2B. Tapi B aku KH dengan BI. Nurin dengan Jam dapat 8A. Oh, Sab pun 8A. Wuuuhhh, tahniah tahniah ! Then baru lah sesi otp dengan diorang yg lain. Kiranya mama pun bangga jugaklah apa yg aku dah mampu buat. Well, ni je yg anak perempuan pertama dia mampu kannn? Mama belikan bantal peluk besar punyeeeee. Peluk je dari siang tadi 

Oh, doktor dah kasi keluar tapi keadaan kesihatan still low. Number of platelets kena jaga. Kalau tak jaga, nanti drop, kena masuk air lagi. Takmau aku! Pray for me k gais? Thank you! 

Labels: , , , , , , , , ,

Nurafrina